A régi üzenőfal üzenetei

rokko: ciasztok,l.robival szeretnek talizni,lecci,ha lesz par perced,0908466929,koszi

bábuska: bocsi Laci, tudom, h én voltam az egyetlen reménységed, de én sem tudok magamról írni...:S

Laci: Üdv, Orbit. Hát te meg hogy kerülsz ide, ahol a madár sem jár?

orbit: üzenet )

Laci: Nna, voltam megnézni őket, dolgoznak keményen.

niki: valakik meg...?

zs: valakik meg...

niki: valakik élvezik a tábort, valakik güriznek

Laci: Hú, rajta lettem kapva...

Niki: milyen linket? te nem vásárolod az újszót?

Laci: Hol van? Valaki kuldje el a linket, lecci...

qklics: lattam, lattam, istenien neztek ki rajta, mint mindig

kátya: emberek! benne voltunk az uj szoban mult heten...az 5 perc hirneves koncerttel

zselé: de levetette, nem?!?

kátya: hahaha

kátya: moricka nevesd le a cipodet

kátya: lacpacnak nagy drakula a zsambeki beszamoloert, en mar felegettem cd-re egy csomo kepet, amik a gepemene vannak, koztuk kiskis jokai napos fotoit

qklics: ligidi, mit csinalsz aug 13-an?

Gy.K.: Mit ítéltél, te téti tetű? Átálltál?!

eszembe jutott: mit itítí te títi tetű! átátá?!

zselé: is csak esőt lát, ha kiles az ablakon

ligidi: egészségedre PITON

ligidi: Pitonnn

ligidi: itt is esett

én nem: tudom, mit irhatnék magamról, nehari!

kátya: már megint esik

kátya:

hát ez: nagyszerű!

Laci: Bővült a Multimédia kinálata! Nézzétek meg.

Az olyan volt mint a napszúrás: megbeszélni közös, közös, közös dolgainkat... egy... egyek vagyunk

niki: éljen viri és dévi és kofike a meghívót

Niki:

Gábor: Látom formában wattok, örülök neki!

ligidi: Szia

ligidi: klaudia

ligidi: AAAA

ligidi: amikor találkoztunk az olyan volt, mint egy napszurás

kátya: plusz info: a piton nev nem uj keletu az altalunk nagyra becsult zsuribacsira...altalaban minden feszkon elnevezik igy

kátya:

kátya: tok jou hogy ennyien itt es igy...es a kozos, kozos dolgaink is...

kátya: az a tagok menupont kiboviteset erinti...

kátya: majd megprobalom magam raszedni, hogy irjak vlmit...de amit meg inkabb szeretnek...

niki: gyertek kávézni, emberek, olyan depis itt a baumaxban a hangulat egyedul...

niki: igen, elmosolyodtam egyszer, de nem kaptam rohogogorcsot

magdika: gratula zsambekhoz, hehe, ha a kepek jok puszilom a bandat

nora: bocs, ez a darab legelegutolsó jelenete... az beszél, aki már a darab flénél nem tudta megállni, hogy elmosolyodjon? na, szépppp....

niki: remek kis kép az előadásról, innen is látni, nóra eléggé az elején kapott már röhögőgörcsöt

Laci: Igen, egy kicsit belterjessé vált ez az üzenőfal...

osztó: további iggenjó szórakozást!

osztó: na ebből már tényleg nem értek semmit... de azt látom, hogy jól szórakoztok

nora: amikor találkoztunk az olyan volt, mint egy napszúrás

Az olyan volt: mint egy napszúrás...

zselé: amikor először találkoztunk...

Laci: Amúgy nem irná meg közületek valaki mégis a Zsámbékot?

Laci: Tök jó, hogy itt is tudunk egymással beszélgetni...

niki: s éljen sándor ell!!!!!

niki: jen sánor ell

niki: mi köszönjük a kedves társaságot

csambi: a HomoDramnak meg köszönöm a zsámbéki hétvégét!

csambi: Jó ez az új oldal, Laci! Tiszteletem!

bábuska: én meg kiégtem...

ligidi: kimerültem most egy kicsit...Iván Pavlovics megyek.

ligidi: nesze még hatszáz...

ligidi: sziaaaaaaaaaaaaaa

ligidi: egészségedre KLAUDIAAAAA...

ligidi: jo volt a zsámbék, mert legalább vannak közös,közös dolgaink,amikre büszkék vagyunk.

ligidi: hejj

tóga: Csesszetek rá, ami nem öl meg, az megerősít... Amúgy meg a Negyedik nővér nem tud olyan szart futni, hogy ne legyen még mindig jó

aki lőni nem tud: és biliárdoztunk napközben

zselé: nembaj, legalább láttuk a romtemplomot hajnalban

bábuska: mindent csak az rontott el, h nem voltak kozos... kozos... dolgaink

niki: megjártuk zsámbékot, jó is lehetett volna

nora: Robi a sztárrrrr!!!!!!!!!!

bokojka: Nagyon tetszett a Negyedik nővér! Hajrá csak így tovább, a honlap is pofás szép napot!!

Neved: meg Amsterdam is

Neved: Irány Amstredam!!!!!!!

niki: ne tessék bántani, tsak izgult

nora: közös, közös... közös dolgaink és közös, közös dolgok...

kátya: külön figyelmetekbe ajánlom ligidilabi interjúját

kátya: minden kérést, kérdést, óhajt, sóhajt szívesen fogadunk

kátya: éljen az üzifal, csak bátran tessenek üzenni nekünk...

kátya: például te, te, te...

zselé: juhuhúúú!

zselé: alig várom dzsámbékot!

niki:

niki: kedves rajongók, lehet nekünk üzenni!

niki: és télleg működik!!!!

niki: jajjj de szupi!

osztó: szóval én csak azt akarom mondnai, hogy heló

Laci: Rendben, igyexem...

Neved: lackó, töltsél még fel képeket. a gútaiakat. Ahogy ligidilaboda futkos pl.

Gabtsi: ja,ja,ja

tóga: ja, ja

nori: na, tök jó...

viktor: rohamtempóban fejlődik az oldal lacink kezei alatt csak így tovább!

Laci: Ha van véleményed, ird meg.



süti beállítások módosítása