Csomagolunk

Mivel már csak 27 nap választ el minket a nagy kanadai kalandtól, elkezdtük oldani az utazás macerásnak bizonyuló részét, azaz a csomagolást is. És mivel a költségvetésünk véges, a lehető legokosabban kell összepakolnunk a 24 db. 1,7 m hosszú fagerendát. A légitársaságok nem ismernek pardont, ami nagyobb az átlagnál, azért bizony perkálni kell. Így nem mindegy, hogy kettesével, vagy nyolcasával párosítjuk a gerendákat.

Ma délután elsétáltam a jó kis baumaxba "kábelová sťahovacia páska" -ért (meglepetésemre az eladó rögtön tudta, mit szeretnék, pedig valahogy úgy magyaráztam neki, hogy: olyan hosszú műanyag izé, aminek az egyik vége recés és bele lehet szúrni a másik végébe, és akkor összetartja a dolgot, amit körbevesz), illetve pattogtatós csomagolófóliáért, amiből először csak fél méter széleset talált Pista kollégám, de miután megmutattam a "készséges" eladóknak a tekercset és megkérdeztem, hogy van-e nekik nagyobb is, kaján vigyorral visszaküldtek az emeltre, ahonnan addigra már 3x lementem, mivel ott nem találtam...

Felfegyverkezve minden szükséges jóval nekiláttam a gerendapakoláshoz - otthon, a nappaliban, úgyis ismerős már a szobának ez a sok gerenda. Végül is, röpke egy óra alatt megment, kis segítséggel:

A végeredmény három csomag gerenda, szépen befóliázva, nehogy megsérüljön. Aztán jött a kád és a kártyák. Előzőleg azt gondoltam, hogy majd simán beleférnek a kamrában lapuló nagy kofferbe, de vagy 50x20 centivel elszámoltam magam. Hát, ez gáz! Nem tudom, mi legyen. Elég ciki de főleg költséges lenne még azt is külön poggyászként utaztatni. Úgyhogy itt felmerül a nem költői kérdés: kedves olvasó, van-e néked otthon egy minimum 70x100 cm belterű kofferod, amit sok szeretettel kölcsönbe adnál kedvenc színjátszó csoportodnak egy kanadai utazás erejéig? Hálánk örökké üldözne! Tehát ha a szekrényed alján/tetején/mélyén várakozik egy ilyen méretű koffer és nagyon szeretne Kanadába utazni velünk, kérlek írj nekünk a homodram@gmail.com címre, hogy megbeszélhessük a részleteket.

Köszönjük!



süti beállítások módosítása